Friday 20 September 2019

BBM3410Satu2019.DIRI

Assalamualaikum, aku, Muhd Naim Fadhli bin Ilias. Aku berusia 24 tahun, sudah dua dekad lebih umurku. Tempat lahir, tempat membesarku adalah Kajang, Selangor. Bandar paling hebat di mata aku. Sepertimana, orang lain, aku juga mempunyai banyak cita-cita sepanjang aku membesar, mungkin kerana aku tidak mendalami diri aku, jadi aku ingin mencuba semua benda. Antaranya ialah, askar, ya aku pernah bercita-cita menjadi seorang askar. Minat yang mendalam kepada badan beruniform, aku pon beralih minat kepada polis. mungkin juga aku ingin menegakkan keadilan dek lambakan cerita superhero ketika itu.


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Harini kita akan berkongsi pengalaman sepanjang berada dalam dan luar kelas BBM3410 Multimedia dalam...