Thursday 3 October 2019

BBM3410Satu2019 : SUATU KETIKA

SUATU KETIKA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca yang hebat-hebat belaka, entri kali ini kita akan bercerita mengenai keluarga. Saya percaya semua orang akan ada momen indah bersama keluarga tercinta seperti bercuti, menyambut hari raya, sambutan hari jadi dan sebagainya. Keluarga saya sememangnya gemar pergi bercuti walaupun satu hari. Baru-baru ini, kami mengunjungi Port Dickson, Negeri sembilan. Keluarga saya memanfaatkan sepenuhnya waktu bersama-sama, ayah dan ibu saya seronok bermain dengan cucu-cucu. Kami adik-beradik, juga turut bergurau senda bersama-sama. Mandi kolam, mandi pantai, makan malam bersama. Saya sedar, semakin umur meningkat dewasa, semakin penting hubungan kekeluargaan itu kekal utuh. Saya harap semua pembaca diberkati Allah S.W.T dan sering mendoakan ibu bapa kita ditempatkan dalam keadaan sihat sejahtera. Al-fatihah buat ahli keluarga yang telah pergi bertemu Ilahi.

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Harini kita akan berkongsi pengalaman sepanjang berada dalam dan luar kelas BBM3410 Multimedia dalam...